پیام رئیس دانشگاه به مناسبت اولین سالروز شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت اولین سالروز شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی سالروز شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز عروج ملکوتی رئیس‌جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران وفادارش، شهدای والامقام خدمت، فرصتی است برای تجلیل از مردانی که با اخلاص، فروتنی و روحیه جهادی در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند و جان خود را فدای آرمان‌های والای انقلاب کردند.

بی‌تردید، شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای سنگین برای ملت شریف ایران بود؛ اما روح بلند، نگاه انقلابی و تلاش بی‌وقفه این خدمتگزاران صادق، الگویی ماندگار برای مسئولان و آحاد مردم خواهد بود. آنان در عمل نشان دادند که خدمت بی‌منت به مردم، والاترین عبادت و افتخار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی، این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی و بهداشتی درمانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

 

 

  • کد خبر : 56074
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *