پیام دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی هفته مقاومت و پنجمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
متن این پیام به شرح زیر است:
پنج سال پیش خبر حزنانگیز شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید. مجاهدت های آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه "وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیَهْدِیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ" است که شهادت، نه نوعی از مرگ، بلکه سعادت و حیات پایداری است که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.
سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سربازی لایق و فداکار بود که از روزهای ابتدایی دفاع مقدس در راه حفاظت و صیانت از ایران اسلامی در مقابل سیاهی و تباهی ایستاد و در این راه مقدس لحظهای از پا ننشست. او ذوالفقار ولایت بود و فاتح نبرد با باطل؛ مالک اشتر زمان بود و هاتف نابودی داعش؛ در یک کلام فرزند خلف روحالله (ره) بود و جانش را در راه دفاع از محرومان و مظلومان تقدیم کرد.
بیهیچ تردیدی ذره ذره غیرت آن شهیدان والامقام در رگهای جوانان انقلابی ایران اسلامی در غلیان است. این جوشش موجب فزونی توان و اراده جبهه مقاومت و پایداری شده و به فضل پروردگار متعال، یاس و حرمان بر اردوگاه استعمار و استکبار موستولی شده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و روز ملی مقاومت را گرامی میدارم و تداوم راه پرفروغ این شهیدان عظیمالشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه