پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت فراسیدن یوم الله نهم دی که مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها است، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) وبا رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نمود.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
یوم الله 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت. آری، در نهم دی ماه حماسه ای خلق شد تا دشمنان این دیار بدانند که این ملت در پی رسیدن به اهداف خود ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.
خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بیعت مجدد با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با حضور در راهپیمایی بزرگ نهم دی ماه، اعلام میدارم که به عهد خود با امام راحل (ره)، شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و ولی فقیه زمان، پایبند بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد ذرهای در مسیر اهداف والا و مقدس نظام جمهوری اسلامی، خللی ایجاد شود.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه