پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز وکیل مدافع
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی روز وکیل مدافع را به تمامی فعالان این عرصه و به ویژه کارکنان مدیریت حقوقی دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
هفتم اسفند ماه روز وکیل مدافع بر تمام تلاشگران این عرصه فرخنده باد. هفتم اسفندماه، روز گرامیداشت مقام وکیل، فرصتی است تا قدردان زحمات بیوقفه و تلاشهای ارزشمند شما عزیزان باشیم. وکالت، نه تنها یک حرفه، بلکه رسالتی مقدس در جهت تحقق عدالت و حفظ حقوق جامعه است.
شما به عنوان کارشناسان حقوقی دانشگاه، با تعهد و تخصص خود، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف عالی این مجموعه ایفا میکنید. در این روز فرخنده، به نمایندگی از جامعه دانشگاهی، مراتب قدردانی و سپاس خود را از خدمات ارزنده شما اعلام میدارم. امیدوارم با همتی والا و تلاشی مستمر، همچنان در مسیر تحقق عدالت و قانونمداری گام بردارید و در خدمت به جامعه دانشگاهی و مردم شریف استان سمنان، موفق و سربلند باشید.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه