پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد

پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، 12 اردیبهشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد را به تمامی اساتید، اعضای هیات علمی و فعالان عرصه آموزش این دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز بزرگداشت مقام شامخ استاد، یادآور مجاهدت‌های علمی، فرهنگی و تربیتی بزرگ‌مردان و بانوانی است که با دانش، تعهد و عشق، مشعل دانایی را در مسیر توسعه و پیشرفت این سرزمین روشن نگاه داشته‌اند.

 استادان فرهیخته و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بی‌تردید نقش بنیادین شما در ارتقاء سطح علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، ثمره‌ای گرانبها در تربیت دانش‌آموختگان مسئول، متخصص و خدمت‌گزار برای نظام سلامت کشور به همراه داشته است. تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، صبوری و نگاه مسئولانه شما در تربیت نسل آینده، شایسته‌ی بالاترین ستایش‌هاست.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز استاد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از تلاش‌های ارزنده و متعهدانه همه استادان ارجمند و اعضای گرامی هیئت علمی و کارکنان خدوم حوزه آموزش دانشگاه قدردانی می‌نمایم. امید است همواره در پرتو الطاف الهی، در مسیر ارتقاء آموزش عالی و شکوفایی علمی این مرز و بوم، موفق و مؤید باشید.

با احترام

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه 

  • کد خبر : 55817
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *