پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، 12 اردیبهشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد را به تمامی اساتید، اعضای هیات علمی و فعالان عرصه آموزش این دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
دوازدهم اردیبهشتماه، سالروز بزرگداشت مقام شامخ استاد، یادآور مجاهدتهای علمی، فرهنگی و تربیتی بزرگمردان و بانوانی است که با دانش، تعهد و عشق، مشعل دانایی را در مسیر توسعه و پیشرفت این سرزمین روشن نگاه داشتهاند.
استادان فرهیخته و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیتردید نقش بنیادین شما در ارتقاء سطح علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، ثمرهای گرانبها در تربیت دانشآموختگان مسئول، متخصص و خدمتگزار برای نظام سلامت کشور به همراه داشته است. تلاشهای خستگیناپذیر، صبوری و نگاه مسئولانه شما در تربیت نسل آینده، شایستهی بالاترین ستایشهاست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز استاد را صمیمانه تبریک عرض مینمایم و از تلاشهای ارزنده و متعهدانه همه استادان ارجمند و اعضای گرامی هیئت علمی و کارکنان خدوم حوزه آموزش دانشگاه قدردانی مینمایم. امید است همواره در پرتو الطاف الهی، در مسیر ارتقاء آموزش عالی و شکوفایی علمی این مرز و بوم، موفق و مؤید باشید.
با احترام
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه