پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه به مناسبت روز دندانپزشک
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی دانشگاه به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و همکاران دانشکده دندانپزشکی تبریک گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است:
بسمه تعالی
دندانپزشکان، به عنوان قهرمانان بهداشت دهان و دندان، نقشی کلیدی در ارتقاء سلامت عمومی ایفا میکنند و همواره در کنار دیگر اعضای جامعه پزشکی، به بهبود کیفیت زندگی و سلامت افراد میپردازند.
تلاشهای بیوقفه دندانپزشکان عزیز در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین استانداردها، همواره موجب ارتقاء سطح سلامت جامعه و کاهش درد و رنج بیماران شده است. روز دندانپزشک فرصت مناسبی است تا قدردانی و ارادت خود را به این عزیزان ابراز کرده و از زحمات بیشائبهشان در این عرصه تقدیر کنیم.
این روز خجسته را به تمامی همکاران گرامی در عرصه دندانپزشکی تبریک و تهنیت عرض مینمایم و امیدوارم در سایه تلاشهای مستمر این عزیزان، شاهد تداوم پیشرفتهای علمی و پزشکی در زمینه دندانپزشکی باشیم و با همکاری و همدلی، گامی بلند در جهت سلامت و رفاه جامعه برداریم.
با احترام
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه