پیام تبریک معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به مناسبت روز مهندس
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در پیامی روز مهندس تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر داریوش پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
با سلام و تحیات؛
پنجم اسفندماه، خجسته زادروز حکیم نامی و دانشمند بزرگ ایران زمین، خواجه نصیر الدین طوسی که به عنوان روز مهندس نامگذاری شده، فرصتی مغتنم و مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت و پاسداشت شأن و منزلت مهندسان و اعتلای جایگاه مهندسی و تجلی اندیشه ها، باورها، خلاقیت، نوآوری، ابداع و ابتکارات است.
روز مهندس، روز تجلیل از خردورزی، توانمندی، اراده و پشتکار منحصر به فرد مهندسان ایران زمین در عرصه اندیشه و عمل می باشد که همواره طلیعه دار علم و فن و هنر بوده اند و از سرچشمه دانایی و توانایی خود راهی به سوی پیشرفت و تعالی ساخته اند.
فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات صادقانه و تلاش های مجدانه همه فعالان عرصه مهندسی، روز پرافتخار مهندس را به همه مهندسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک و شادباش عرض نموده، سلامتی، تندرستی، بهروزی و توفیقات روزافزون همگان را از خدواند مهربان مسألت می نمایم.
دکتر داریوش پهلوان
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه