پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی کسب رتبه عالی کشوری در جشنواره شهید رجایی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی کسب رتبه عالی کشوری در جشنواره شهید رجایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس  دانشگاه در پیامی از تلاش و همدلی همکاران و خانواده بزرگ دانشگاه  علوم پزشکی استان سمنان در دستیابی به رتبه برتر کشوری در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
 
کارکنان  ارجمند و اعضای هیأت علمی گرامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
 
با سلام و احترام،
 
خبر کسب رتبه عالی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی دستگاه‌های اجرایی کشور و قرارگیری در جمع ۱۲ دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور، موجی از افتخار و مسرت را در دل همه ما ایجاد نمود. این موفقیت بزرگ، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی، همدلی و تعهد بی‌نظیر شما عزیزان است.
 
از زحمات ارزشمند تمامی همکارانی که در این موفقیت سهم بسزایی داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. این دستاورد ارزشمند، نشان از تعهد، تخصص و تلاش بی‌وقفه شما در جهت ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی و تحقق اهداف دانشگاه دارد.
 
بدون شک، این موفقیت، انگیزه‌ای مضاعف برای حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت خواهد بود. امیدوارم با تداوم این تلاش‌ها، شاهد موفقیت‌های روزافزون دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان باشیم.
 
با احترام
 
 
رئیس دانشگاه 
 
 
  • کد خبر : 54878
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *