پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز ملی منابع انسانی

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز " روز ملی منابع انسانی " را به جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، کارکنان و همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

 متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بدین شرح است:

بسمه تعالی

توجه به سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌ سازمان و توسعه و توانمندسازی آن که محور توانایی و دانش‌افزایی در سطح جهانی می‌باشد، مؤید این واقعیت است که انسان به عنوان شریک تعیین‌کننده و مؤثر در سازمان‌ها، مدنظر قرار گرفته و توسعه منابع انسانی، موجب توسعه همه‌جانبه و متوازن سازمان خواهد شد.

بدون شک، اصلی‌ترین عامل اجرایی شدن راهبردها و برنامه‌های اجرایی هر سازمانی، نیروی انسانی آن است که با مدیریت صحیح سایر منابع، می‌تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده سازمان تأمین نماید و با فراهم آوردن بسترهای لازم از جمله شایسته گزینی و شایسته پروری با تاکید بر توانمندی و علاقه مندی، تعالی بر اساس تعهد، تخصص و تجربه و همچنین کاهش تصدی گری، زمینه افزایش بهره وری و رضایتمندی منابع انسانی و ارباب رجوع سازمان را فراهم نماید.

بیست و پنجم فروردین ماه «روز ملی منابع انسانی» فرصت مغتنمی است تا ضمن سپاسگزاری از تلاش های خالصانه کارکنان دانشگاه، این روز را به همه همکارانم در مدیریت منابع انسانی، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، واحدهای محیطی و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک عرض نمایم و امیدوارم با تدبیر، تلاش و نوآوری ایشان، شاهد پویایی و موفقیت روزافزون سرمایه های انسانی دانشگاه باشیم.

 

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 51390
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر