پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز فناوری اطلاعات
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی زادروز محمد بن موسی خوارزمی، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی و روز فناوری اطلاعات را به کارکنان این حوزه دانشگاه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
روز ۲۲ تیر ماه زادروز محمد بن موسی خوارزمی، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی به نام «روز فناوری اطلاعات» نامگذاری شده است تا با تأسی از نام و یاد پایه گذاران تمدن این مرز و بوم، تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رنگ و بوی تازهای گیرد. در دورانی که انفجار دانش و اطلاعات، فضایی حیرت انگیز، فراروی بشریت قرار داده، کارگزاران واقعی فناوری اطلاعات مسئول انتقال اطلاعات درست و صحیح هستند تا مخاطبان آن ها بتوانند راه درست و مسیر صحیح را انتخاب کنند.
اینجانب به مناسبت زادروز محمد بن موسی خوارزمی، دانشمند و حکیم فرزانه ایرانی که بهانهای برای تجلیل از استعداد، خرد، خلاقیت، ابتکار و نوآوری و امید است، روز فناوری اطلاعات را به کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این مدیریت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم بیش از پیش شاهد اعتلای جایگاه راهبری فناوری اطلاعات در مدیریت سازمانی باشیم.
رئیس دانشگاه