پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ماما
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی «روز جهانی ماما» را تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عطیه الهی در دستان پر توانت نبض حیات را در نوزاد متجلی می سازد و ضربان قلبت ترنم آهنگ زیبایی است که نوید بخش مهر مادری است. شما علم و عمل، عشق و دانش را در هم آمیخته و مادرانی توانمند و فرزندانی سالم برای جامعه به یادگارگذاشتید.
مهارت و شهامت شما نگهبانان جان مادران این مرز و بوم به عنوان حلقه مهم ارتباطی و هماهنگ کننده بین اعضای خانواده و اعضای تیم بهداشتی و درمانی با ارائه مراقبت های مامایی با کیفیت مطلوب و تلاش در بهبود مستمر آن نقش بسیار مهمی در تامین سلامت زنان و مادران بسیار مهم و موثر است.
روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت ملی، تجلیل و قدردانی از خدمات خالصانه و زحمات بیشائبه جامعه مامایی و توجه به دیدگاه و انتظارات آنان است. اینجانب به نوبه خود روز جهانی ماما را به تلاشگران جامعه مامایی در حوزه های بهداشت و درمان که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
رئیس دانشگاه