پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز معلم و مقام استاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی، 12 اردیبهشت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد را به تمامی اساتید، اعضای هیات علمی و فعالان عرصه آموزش این دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

خدا را سپاس که اشرف مخلوقات خود را در هر عصر و دوره ای برگزید تا خریدار امانت آموزگاری به بهای جان خویش باشد و سختی آموزش را به راحتی آسایش برگزیند تا اندیشه ساز بشریت به سوی نور گردد.

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، شهدای مدافع سلامت و تبریک روز استاد و معلم، از زحمات بی شائبه تلاشگران عرصه علم، معرفت و سلامت، همچنین تربیت کنندگان مدافعان سلامت قدردانی نموده و از درگاه خداوند سبحان برای شما سروران توفیقات روزافزون را مسألت می نمایم.

 

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 43749
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *