پیام تبریک دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت عید سعید فطر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فرا رسیدن عید سعید فطر را به مسلمانان جهان به ویژه جامعه دانشگاهی ایران، اساتید معزز و همکاران ارجمند این دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
بسمالله الرحمن الرحیم
عید سعید فطر، جشن بندگی و طهارت روح، فرصتی برای شکرگزاری و تجدید پیمان با پروردگار متعال است. پس از یک ماه عبادت، صبر و خودسازی در ماه مبارک رمضان، این عید بزرگ، تجلی لطف و رحمت الهی بر مؤمنان روزهدار است. خداوند را شاکریم که بار دیگر ما را توفیق عبادت در این ماه مبارک عطا فرمود و در پرتو عنایات بیکرانش، دلهای ما را به نور ایمان و تقوا روشن ساخت.
اینجانب فرارسیدن این روز مبارک را به عموم مسلمانان جهان، ملت شریف ایران اسلامی، بهویژه همکاران گرامی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کادر خدوم نظام سلامت و تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان پرتلاش تبریک و تهنیت عرض میکنم. بیشک، تلاشهای بیوقفه شما در راه خدمترسانی به مردم، جلوهای از ایثار و تعهد است که شایسته بالاترین تقدیرهاست.
امیدوارم در پرتو الطاف الهی، همواره در مسیر سلامت، سعادت و موفقیت گام بردارید و عید فطر برای همگان سرآغاز خیر، برکت و آرامش باشد. از درگاه خداوند منان مسئلت دارم که توفیق استمرار عبادات و خدمت خالصانه را به همه ما عنایت فرماید.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
لینک کوتاه خبر :