پیام تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه به دکتر سید محمود طباطبایی فر عضو هیات امنا دانشگاه درراستای کسب عنوان استاد چهره شاخص سلامت معنوی 1403 در عرصه علوم پزشکی کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی کسب عنوان «چهره ی ماندگار» در همایش سلامت معنوی توسط دکتر سید محمود طباطبایی فر عضو هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید محمود طباطبایی فر
عضو محترم هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
سلام علیکم،
با سپاس از الطاف بی پایان حضرت حق، فرصت را مغتنم شمرده تا از طرف خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صمیمانه به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نمائیم. کسب عنوان «چهره ماندگار» در همایش سلامت معنوی، نه تنها گواهی بر سال ها مجاهدت علمی و عملی شما در عرصه تلفیق دانش پزشکی با حکمت های روحانی است، بلکه نشان از آن دارد که نام نیک شما در دفتر خادمان سلامتِ تن و جان، جاودانه خواهد درخشید.
آنچه شما را در این مسیر ممتاز ساخته، همانا همت بلند در پیوند علم و ایمان، و تلاش های خستگی ناپذیرتان در تکریم ابعاد معنوی سلامت است. این جایگاه شایسته، حقی است برآمده از عمق اندیشه های ناب و خدماتی که چون چراغی فرا راه جامعه پزشکی و جویندگان سلامتیِ تمامیت خواهانه است.
امیدوارم به برکت دعای خیر همه ی دلسوزان این عرصه، پروردگار متعال توفیقات شما را روزافزون فرماید و قدم هایتان را در مسیر تعالیِ سلامت معنوی استوار بدارد.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
لازم به ذکر است: در همایش ملی سلامت معنوی اسلامی، دکتر سید محمود طباطبایی به عنوان استاد چهره شاخص سلامت معنوی 1403 در عرصه علوم پزشکی کشور معرفی شد. دکتر طباطبایی جراح مغز و اعصاب، بنیانگذار رشته اعصاب در کشور و عضو محترم هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.