پنجمین مجمع سلامت شهرستان سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 21 اسفند ماه سال جاری پنجمین مجمع سلامت شهرستان سرخه با شعار دست در دست هم برای نان کامل، جاده ای ایمن، روان آرام، پیشگیری از سرطان برگزار شد.
در این مراسم دکتر سهراب یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، حجت الله کرمانی فرماندار شهرستان، حجتالاسلام و المسلمین نطنزی امام جمعه موقت شهرستان، سرهنگ اخلاقی رئیس پلیس راهور شهرستان سرخه، مهندس قراییان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، نمکی جانشین رئیس دبیرخانه ساغ دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه، روسای اداره ها، تمامی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، دهیاران روستاها و اعضای خانه مشارکت و خیرین سلامت شهرستان سرخه حضور داشتند.
در پنجمین مجمع سلامت شهرستان سرخه پیرامون اهمیت نان با آرد کامل در سطح شهرستان سرخه بحث و تبادل نظر شد و مصوبه تعیین پنج واحد نانوایی با آرد کامل، موضوع سلامت روان با اولویت سلامت روان مردان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه پیشگیری از سرطان های رایج در آقایان و تلاش در جهت همکاری هر چه بهتر اجرای پویش "نه به تصادف و مناسب سازی جاده " در راستای کاهش تصادفات و آسیب های ناشی از آن، از موضوعات مهم مجمع سلامت شهرستان سرخه بود.
در پایان این مجمع سلامت ضمن قرائت بیانیه پنجمین مجمع سلامت شهرستان سرخه، از خیرین سلامت این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.