پانصد و سی و هفتمین جلسه شورای تخصصی پژوهشی و فناوری دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ پانصد و سی و هفتمین جلسه شورای پژوهشی دانشگاه روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور معاونان تحقیقات و فناوری و آموزشی دانشگاه، مدیران حوزه معاونت تحقیقات، روسای مراکز تحقیقاتی و معاونین پژوهشی دانشکده ها و بیمارستان ها برگزار شد، پیشنهادات سایر معاونت ها در خصوص انعقاد قراردادهای مازاد بر سقف مصوب در خصوص طرح های EDC، اخلاق در پزشکی و طرح هایی با مشارکت دانشجویان بین الملل مورد بررسی قرار گرفت.
تصمیم گیری در خصوص روند تصویب و شرایط تسویه طرح های تحقیقاتی نیز از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.
لینک کوتاه خبر :