وبینار تب روماتیسمی در اطفال، از سبب شناسی تا تغذیه درمانی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه یکم خرداد ماه 1402 وبینار " تب روماتیسمی در اطفال از سبب شناسی تا تغذیه درمانی " با دبیری دکتر سوده هوشمندی با شرکت 150 نفر با همکاری امور بین الملل دانشگاه در سالن جلسات امور بین الملل در سمنان برگزار شد.
سخنرانان این برنامه دکتر آیه میرعمارتی، دکتر سوده هوشمندی، دکتر الهه قدس و دکتر مرتضی رضائی و گروه هدف این برنامه گروه پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص کودکان، گوارش کودکان، عفونی کودکان و... بودند.
لینک کوتاه خبر :