همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد

همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران با همکاری واحد سلامت خانواده و امور بانوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مراسم پیاده روی در روز پنج شنبه 25 آبان ماه سال 1402 برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر بهرام  قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خصوص سلامت بانوان و تاثیر و نقش مثبت آن بر خانواده و سلامت جامعه توضیحاتی را بیان نمود و سپس پیاده روی از مسیر شبکه بهداشت تا پارک بانوان انجام شد.

  • کد خبر : 47904
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *