هشتمین نشست ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی(ساغ) استان سمنان برگزار شد

هشتمین نشست ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی(ساغ) استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هشتمین نشست ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز یکشنبه چهاردهم آبان ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان، اعضای دبیرخانه و اعضای ارکان این دبیرخانه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نقش فعالیت دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی را در حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه مهم دانست و بیان نمود: در مدت زمان تصدی دکتر سید سعید کسائیان به عنوان جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان اقدامات مطلوبی در این خصوص انجام شده است که جای قدردانی از زحمات این بزرگوار دارد.

دکتر کامران قدس با آرزوی موفقیت برای لیلا نمکی در سمت جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان، بر ضرورت تعامل و همکاری بین بخشی ادارات و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد برنامه های حوزه سلامت تاکید و تصریح نمود: لازم است سایر دستگاه های اجرایی در کنار حوزه سلامت تلاش نمایند تا بتوانیم دوشادوش یکدیگر در مسیر حفظ و ارتقاء سلامت مردم عزیز گام برداریم.

وی افزود: درراستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز همراهی سایر دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی بسیار مهم و تاثیرگذار است و انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی در این راستا همراه حوزه سلامت باشند.

همچنین لیلا نمکی رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان ضمن مرور مصوبات جلسه پیشین، گزارشی از اقدامات و برنامه های آتی ارائه نمود و در ادامه تمامی اعضاء ارکان گزارشی از فعالیت های خود از نشست اخیر تا کنون  ارائه نمودند و در راستای آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • کد خبر : 47482
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *