نشست وبیناری معاون آموزشی وزارت بهداشت با معاونان آموزشی سراسر کشور

نشست وبیناری معاون آموزشی وزارت بهداشت با معاونان آموزشی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری نشست وبیناری دکتر سید جلیل حسینی معاون آموزشی وزارت بهداشت با معاونان آموزشی و مدیران مربوطه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست ویدئوکنفرانسی که دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت نیز حضور داشتند، با توجه به شرایط کنونی کشور پیرامون وضعیت دانشجویان و برگزاری آزمون ها همفکری های لازم صورت پذیرفت و معاونان آموزشی دانشگاه ها پیشنهاداتی ارائه نمودند که در نهایت مقرر شد که امتحان ها به صورت مجازی برگزار نشود و تاریخ برگزاری آزمون ها متعاقبا اعلام شود.

همچنین بر حضور اساتید به ویژه اساتید بالینی در دانشکده ها، بهره مندی از پتانسیل اساتید در شرایط بحرانی، استفاده از روش های آموزشی متناسب با شرایط و اطمینان بخشی به مردم تاکید شد.

 

  • کد خبر : 57465
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *