نشست هم اندیشی پیرامون مسائل حقوقی قراردادهای معاونت بین الملل برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 جلسه معاونت بین الملل با مدیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جالسات معاونت بین الملل دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر قدس معاون بین الملل و فداییان مدیر حقوقی دانشگاه و کارشناس بین الملل دانشگاه برگزار شد، پیرامون مسائل حقوقی قراردادهای معاونت بین الملل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
لینک کوتاه خبر :