نشست هم اندیشی پیرامون بهبود فرایند خدمت رسانی در آزمایشگاه های بیمارستان های دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی پیرامون بهبود فرایند خدمت رسانی در آزمایشگاه های بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در روز شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر محمدحسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر مجید اسلامی رئیس آزمایشگاه های معاونت درمان و جمعی از کارشناسان ستادی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از فعالیت های حوزه آزمایشگاه دانشگاه، بیان نمود: استقرار سیستم تجمیع و شبکه آزمایشگاهی از الزامات می باشد و به منظور مدیریت بهره برداری از خدمات بهینه آزمایشگاهی باید مطابق آئین نامه و دستورالعمل های ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام شود.
دکتر کامران قدس تاکید نمود: استفاده از تکنولوژی های نوین برای انجام آزمایش ها با به کار گیری تجهیزات، تجمیع منابع و بهره گیری از تمام توانمندی آزمایشگاه باید در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه به بیان مطالبی درراستای مسائل مربوط به آزمایشگاه، کنترل کیفی، تجهیزات آزمایشگاه و مدیریت نیروها انسانی پرداخت و تشکیل شبکه آزمایشگاهی را نقطه عطفی برای حوزه آزمایشگاه دانست.
همچنین سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به استفاده از تمامی ظرفیت های موجود دانشگاه ( دانش، فنی، تجهیزات،نیروی انسانی) در قالب شبکه آزمایشگاه اشاره و دکتر اسلامی رئیس آزمایشگاه های معاونت درمان نظرات خود را در باره یکسان سازی انجام آزمایشات در مراکز، ارتقاء کیفیت آزمایشگاهی بهینه اعلام کرد.
گفتنی است: در ابتدای این جلسه عشرت شاهی کارشناس آزمایشگاه دانشگاه گزارش عملکرد آزمایشگاه در حوزه های بهداشت و درمان را ارائه داد.