نشست جمع بندی پایش نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی از دبیرخانه ساغ استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز سه شنبه هفتم آذر ماه سال جاری نشست جمع بندی پایش نظارتی شورای عالی دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی توسط ارزیابان کشوری از دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه ساغ استان سمنان، دکتر نصراله پور و سادات حسینی ارزیابان کشوری، لیلا نمکی جانشین ریاست دبیرخانه ساغ استان سمنان، روسای ارکان ساغ و اعضای دبیرخانه ساغ نیز حضور داشتند، دکتر نصراله پور از رئیس دانشگاه و تمامی همکاران مربوطه در دانشگاه قدردانی نمود.
وی با تاکید بر اینکه همکاری، مشارکت و همدلی اعضا و ارکان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در پیشبرد امور منحصر به فرد بود، گفت: با توجه به حجم بالای امور و فعالیت ها در دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی (ساغ) استان و نیاز به هماهنگی های درون بخشی و برون بخشی متعدد، تقویت دبیرخانه ساغ از نظر نیروی انسانی ضروری می باشد.
دکتر نصراله پور به ارائه گزارشی از ارزیابی انجام شده پرداخت و تصریح کرد: هدف از برگزاری پایش مطالعه مقطعی از استان و استفاده از تجارب ارزنده در هر استان می باشد تا سایر استان ها نیز از این تجارب بهره برداری نمایند.
سپس سادات حسینی ارزیاب کشوری برنامه ساغ ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه برای فراهم آوردن مقدمات رفاهی و ارزیابی کشوری، اظهار داشت: در کار نظام سیستم بهداشتی، مستندات و عملکرد باید به گونه ای باشد که با انتقال نیروها کار به آسانی ادامه پیدا نماید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی ویژه از زحمات و خدمات دکتر کسائیان و کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه، بیان کرد: حضور و پایش ارزیابان با تجربه و خبره از عملکرد دانشگاه موجب شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد ما می شود و ما باید از این فرصت به خوبی بهره مند شویم و از راهنمایی های ارزیابان کشوری درراستای تقویت نقاط قوت و پیشرفت در نقاطی که نیاز به ارتقا دارند، اقدام نمائیم.
دکتر کامران قدس از دکتر نصراله پور، سادات حسینی و تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که برای ارائه گزارش در این حوزه زحمت کشیدند، قدردانی و بیان نمود: وظیفه ما در حوزه سلامت حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
همچنین لیلا نمکی جانشین ریاست در دبیرخانه ساغ از مشارکت و همکاری روسا و کارشناسان ارکان ساغ و سایر همکاران تقدیر و تشکر و بیان نمود: انشاالله این مشارکت و همکاری برای تامین سلامت مردم استمرار داشته باشد.