نشست تبیینی و آموزشی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه پیرامون انتخابات و مسائل حوزه سلامت برگزار شد

نشست تبیینی و آموزشی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه پیرامون انتخابات و مسائل حوزه سلامت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه 27 دی ماه سال جاری نشست تبیینی و آموزشی پیرامون انتخابات و مسائل حوزه سلامت با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارن یحیائی مدیر روابط عمومی دانشگاه، کارشناسان ستادی و نمایندگان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه های تحت پوشش این دانشگاه در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت پیشرو بودن اعیاد مبارک ماه های رجب و شعبان، ابراز امیدواری نمود که انشاءالله همه ما بتوانیم از فضیلت های این دو ماه گرانقدر برای رسیدن به ماه مبارک رمضان با خود سازی استفاده نمائیم.

دکتر کامران قدس با قدردانی ویژه از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، کارشناسان و نمایندگان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حوزه های تحت پوشش این دانشگاه، گفت: همراهی، تعامل و زحمات شما عزیزان باعث شده که مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کارنامه  مطلوبی داشته باشد و همیشه در جلسه های استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار بگیرد به ویژه اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان یکی از دستگاه های برتر در درج "خبر خوب" در سطح استان تشویق و تمجید شده است که این امر حاصل تلاش تک تک شما عزیزان می باشد.

وی افزود: برگزاری نشست های هم اندیشی و دوره های آموزشی تاثیر بسزایی در افزایش توانمندی ها، ارتقای سطح علمی و تعامل تجربیات خواهد شد و با توجه به اینکه اطلاع رسانی به موقع درراستای فعالیت و عملکرد دانشگاه، وظیفه اصلی روابط عمومی است، باید با تقویت بیش از پیش اطلاع رسانی خدمات درخصوص تحقق این امر مهم گام برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشگاه را محل فرهیختگی است دانست و فرهیختگی را امانتداری و صداقت معنا و بیان نمود: رکن روابط عمومی هم مشمول فرهیختگی است و هر خبر باید موثق، بموقع، صادق و نافذ همراه با امانتداری باشد چرا که هر کار و فعالیتی که بر اساس و مبنای درست باشد، نتیجه خوبی خواهد داشت.

دکتر قدس با تاکید بر اینکه در انتشار اخبار توجه به تمام کسانی که در ارائه خدمات به مردم نقش دارند بسیار مهم است، گفت: در اخبار باید نقش تمام همکاران از بهورزان عزیز در دور دست ترین نقطه تا کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه پررنگ باشد.  کارشناس خبره و محترم  بسیاری در این مجموعه وسیع در حال خدمت رسانی هستند و ما باید امنتداری، زحمات این عزیزان را به نمایش گذاریم.

وی بر افزایش آگاهی‌های سیاسی مردم تأکید و بیان کرد: افزایش آگاهی سیاسی مردم باعث افزایش مشارکت در انتخابات و انتخاب یک نماینده شایسته خواهد شد که مستلزم بسیج همگانی در حوزه نخبگانی است و ما در حوزه روابط عمومی باید طبق قوانین و مقررات و بدون از هرگونه سوگیری، شائبه و جانبدارانه عمل نمائیم.

رئیس دانشگاه تاکید نمود: همیشه وظیفه و رسالت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ثابت است و تحت تاثیر قرار نمی گیرد و ما باید در همه حال خدمت رسان مردم شریف استان باشیم.

همچنین مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه، به ارائه گزارشی از اقدامات، فعالیت ها و برنامه های آتی این مدیریت پرداخت.

کارن یحیائی تلاش برای ارائه خدمت رسانی هرچه بهتر و جلب رضایت گیرندگان و ارائه دهندگان خدمت، اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای حوزه سلامت، استفاده از بسترهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات تبیینی ویژه اقشار مختلف دانشگاه در زمینه انتخابات، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در خصوص انتخابات و پرداختن به موضوع انتخابات در تمامی برنامه های مهم و پرمخاطب را از اهم برنامه های آتی در این زمینه دانست.

وی بر تقویت فضای وحدت و همدلی بین شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان تاکید و بیان نمود: برای بهبود اوضاع می طلبد که جامعه نخبگان و قشرتاثیرگذار جامعه در هدایت و شکل دهی مناسب به مطالبات مردمی به نقش و وظیفه مهم خود در این خصوص عمل نمایند. 

در ادامه هریک از مسئولین حوزه روابط عمومی به بیان مسائل، نظرات و پیشنهادات  خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع مسائل مطرح شده را بیان کردند و در پایان با اهدای لوح سپاس، از زحمات و تلاش های همکاران حوزه روابط عمومی دانشگاه قدردانی شد.

 

  • کد خبر : 49216
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر