نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه هجدهم دی ماه سال جاری محمد امین بخشیان مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان به اتفاق هیئت همراه در راستای برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بیان اهمیت اهداف فرهنگی این اردو، بر برنامهریزی منسجم و برآورد دقیق مالی برای این موضوع تاکید و نسبت به صدور دستور درراستای ثبت نام از متقاضیان در اسرع وقت اقدام نمود و گفت: اردوهای راهیان نور زمینه ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا و ایثارگران را به ویژه در میان دانشجویان گسترش می دهد.
در این نشست که دکتر علی خالقیان سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مجتبی تجلی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز حضور داشتند، حاضران در این نشست به بررسی موارد مربوط به اردوی راهیان نور از جمله تاریخ اردو، تعداد دانشجویان اعزامی، هزینههای اردو و.... پرداختند.
لینک کوتاه خبر :