نشست اعضای کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲، جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر تجلی سرپرست معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه اعضای کارگروه به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخته و پیرامون درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه و تسهیل و تسریع در پیشبرد اجرای دستورالعمل ها تبادل نظر شد و تصمیم لازم در راستای موارد بیان شده گرفته شد.
لینک کوتاه خبر :