میز خدمت حوزه سلامت شهرستان سرخه در نمازجمعه برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با عنایت به فرا رسیدن دهه ایام الله فجر ، دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه به اتفاق نورالدین کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های شهرستان با حضور در مصلای نماز جمعه شهر سرخه حضور یافتند.
در روز جمعه دوازدهم بهمن ماه 1403، میز خدمت حوزه سلامت شهرستان سرخه برپا و اندازه گیری فشارخون و تست قندخون نمازگزاران و ارائه مسائل بهداشتی آموزش های لازم صورت گرفت و با توجه به برنامه هفته سرطان مسائلی در مورد راه های پیشگیری، کنترل و عوامل خطر بیماری نیز داده شد.
همچنین برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات عمومی برگزار و به پیرامون سوالات نمازگزاران درخصوص حوزه سلامت پاسخ داده شد.