میز خدمت حوزه سلامت شهرستان سرخه در نمازجمعه برپا شد

میز خدمت حوزه سلامت شهرستان سرخه در نمازجمعه برپا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با عنایت به فرا رسیدن دهه ایام الله فجر ،  دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه به اتفاق نورالدین کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری های شهرستان با حضور در مصلای نماز جمعه شهر سرخه حضور یافتند.

در روز جمعه دوازدهم بهمن ماه 1403، میز خدمت حوزه سلامت شهرستان سرخه برپا و اندازه گیری فشارخون و تست قندخون نمازگزاران و ارائه مسائل بهداشتی آموزش های لازم صورت گرفت و با توجه به برنامه هفته سرطان مسائلی در مورد راه های پیشگیری، کنترل و عوامل خطر بیماری نیز داده شد.

همچنین برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات عمومی برگزار و به پیرامون سوالات نمازگزاران درخصوص حوزه سلامت پاسخ داده شد.  

  • کد خبر : 55108
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *