موافقت وزارت بهداشت با پذیرش دانشجو در رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

گامی مهم در توسعه آموزش عالی دانشگاه:

موافقت وزارت بهداشت با پذیرش دانشجو در رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بر اساس رأی صادره در دویست و نود و پنجمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴، با راه‌اندازی رشته «فناوری اطلاعات سلامت» در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با ظرفیت پذیرش ۵ دانشجو برای یک دوره موافقت شد.

این موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گامی ارزشمند در راستای توسعه ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شمار می‌آید و زمینه‌ساز پرورش متخصصان توانمند در حوزه فناوری اطلاعات سلامت خواهد بود.

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده دانشگاه، از حمایت‌ها و توجه ویژه دکتر محمدرضا ظفرقندی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی نموده و آرزومند تداوم این مسیر در جهت ارتقای آموزش عالی، توسعه رشته‌های نوین و خدمت‌رسانی شایسته به مردم استان سمنان و کشور عزیزمان ایران است.

  • کد خبر : 58066
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *