مراسم نکوداشت روز جهانی داوطلب سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

مراسم نکوداشت روز جهانی داوطلب سلامت توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز جهانی داوطلب سلامت، مراسم نکوداشت و قدردانی از داوطلبان سلامت شهرستان سمنان در روز یکشنبه 18 آذر ماه سال جاری توسط مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این مراسم که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از مدیران، کارشناسان و داوطلبان سلامت شهرستان سمنان نیز حضئر داشتند، رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیرمقدم و تقدیر از رابطان سلامت، مطالبی در خصوص اهمیت فعالیت های داوطلبانه، مشارکت های اجتماعی و تاثیر آن در جامعه بیان نمود.

همچنین دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه نیز ضمن تبریک به داوطلبان سلامت، بر نقش آنان در ارتقای سلامت خود، خانواده و جامعه تاکید و بیان کرد: نقش محوری داوطلبان سلامت اعم از رابطان سلامت، سفیران سلامت در برنامه‌های حوزه بهداشت انکارناپذیر است و به ‌عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام‌های نظام سلامت نقش آفرین هستند.

درادامه پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت، متن تبریک دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز داوطلب سلامت را قرائت و به نقش داوطلبان سلامت در تقویت ییوندهای اجتماعی و تامین سلامت ذهنی و فیزیکی رابطان سلامت اشاره نمود.

در ادامه به رابطان سلامت نمونه و نماینده مربیان رابطان در سطوح محیطی، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

  • کد خبر : 54629
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *