مراسم تودیع دکتر مومنی و معارفه دکتر اکبری به عنوان سرپست بیمارستان معتمدی گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم تودیع دکتر مومنی و معارفه دکتر اکبری به عنوان سرپست بیمارستان معتمدی گرمسار با حضور حجتالاسلام و المسلمین آرامی امام جمعه گرمسار، دکتر همتی فرماندار شهرستان گرمسار، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، دکتر نداف رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان گرمسار و جمعی از واحدهای اداری، خدماتی و پرستاری در سالن اجتماعات بیمارستان معتمدی برگزار شد.
در این مراسم دکتر اکبری حکم سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار را از حجتالاسلام والمسلمین آرامی امام جمعه شهرستان گرمسار تحویل گرفت و در ادامه دکتر همتی فرماندار شهرستان گرمسار ضمن تشکر از زحمات دکتر مومنی در دوران تصدی سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار، برای دکتر اکبری سرپرست جدید بیمارستان معتمدی گرمسار آرزوی توفیق الهی در این مسیر نمود.
در پایان مراسم دکتر حسینزاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه از تلاشهای دکتر مومنی در دوران سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار تقدیر و تشکر نمود و از خداوند متعال برای دکتر اکبری به عنوان سرپرست جدید بیمارستان معتمدی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون کرد.