مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مراسم بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، جمعی از مسئولان فنی و سوپروایزرهای آزمایشگاه های تحت پوشش دانشگاه در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی، این روز را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت و از مجاهدت های این قشر زحمتکش دانشگاه قدردانی نمود.

دکتر کامران قدس افزود: روز آزمایشگاه روز پاشداشت انسان های متعالی است، روز سپاس از جان ها و اندیشه های والایی که در پویایی نظام سلامت خالصانه از خود گذشته و بدون هیج چشم داشتی در خدمت دردمندان بودند.

در این آیین از مسئولان فنی و سوپروایزرهای آزمایشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

  • کد خبر : 51631
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر