قدردانی معاون درمان وزارت بهداشت از مدیریت مطلوب دانشگاه در برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سعید کریمی معاون درمان و رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات هیئتمدیرههای شهرستانها و شورای عالی نظام سازمان نظام پرستاری از مدیریت دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قدردانی کرد.
در متن این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
با سلام؛
کسب دستاوردهای مهم و ارزشمند نتیجه مشارکت، همدلی و تلاش شبانهروزی است پرستاران بخش عمدهای از نیروهای تلاشگر نظام سلامتند که نقش محوری و مهمی در تحقق اهداف متعالی نظام سلامت و دستاوردهای این عرصه دارند و برگزاری انتخابات صنفی نظام پرستاری به منزله ایجاد انرژی و توان توانی تازهتر در این قشر فرهیخته است.
اکنون که به یاری خداوند متعال رویداد مهم ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره های سازمان نظام پرستاری با تلاش بیوقفه همکاران گرامی در کمال صحت و سلامت و با مشارکت حداکثری کادر پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و بهیاری برگزار شد، اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضرتعالی جهت مدیریت و هماهنگی برگزاری این انتخابات و دانشگاه مربوطه اعلام مینمایم. امید است در سایه خداوند متعال پیروز و موفق باشید.
دکتر سعید کریمی
معاون درمان وزارت بهداشت
و رئیس ستاد اجرایی مرکزی ششمین دوره انتخابات
هیئتمدیرههای شهرستانها و شورای عالی نظام سازمان نظام پرستاری