قدردانی مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از زحمات و تلاشهای ارزنده رئیس دانشگاه در پیشبرد اهداف دبیرخانه مربوطه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید حسن امامی رضوی مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با ارسال تقدیرنامه ای از زحمات و تلاشهای ارزنده دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قدردانی نمود.
در من این تقدیرنامه آمده است:
همکار گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
با سلام و احترام؛
تلاشهای ارزنده و تعهد خود صادقانه جنابعالی در انجام وظایف محوله و نقش مؤثر شما در پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی شایسته قدردانی و سپاس است. پشتکار، دقت نظر و روحیه همکاری شما در مسیر تحقق مأموریتهای محوله تأثیری انکارناپذیر در ارتقای کیفیت خدمات و بهبود عملکرد مجموعه داشته است.
بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بیدریغ شما از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون و سلامتی و موفقیت در تمامی عرصههای زندگی را مسئلت دارم. امید است در سایه الطاف الهی همواره سربلند و پیروز باشید.
دکتر سید حسن امامی رضوی
مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی