قدردانی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان از عملکرد دانشگاه درراستای برگزاری انتخابات اخیر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حسین شجاعی مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و دبیر ستاد انتخابات استان با ارسال نامه ای خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و تلاش های وی و کارکنان دانشگاه در برگزاری با شکوه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
باسلام و احترام؛
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با حضور مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار استان در اوج سلامت و امنیت برگزار و موجب افتخار مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.
تحق امر مذکور در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات میسر گردید. برخود لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه و مجدانه جنابعالی تقدیر و شکر نمایم و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت های بیش از پیش شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت امر رهبر فرزانه انقلاب و اجرای سیاست های دولت مردمی مسئلت نمایم .
حسین شجاعی
مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری
و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان