قدردانی مدیر عامل جمعیت هلالاحمر استان سمنان بابت همکاری دانشگاه در مانور آمادگی مدیریت بحران با رویکرد اسکان اضطراری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ حسین درخشان مدیر عامل جمعیت هلالاحمر استان سمنان با ارسال نامه ای خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از همکاری دانشگاه در مانور آمادگی مدیریت بحران با رویکرد اسکان اضطراری قدردانی کرد.
در متن این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر کامران قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
با سلام و احترام؛
ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس صمیمانه خود را از حضور موثر و همکاری سازنده و مشارکت فعال همکاران محترم دانشگاه علوم پزشکی سمنان در برگزاری مانور آمادگی مدیریت بحران با رویکرد اسکان اضطراری که در تاریخ دوم اردیبهشت ماه 1404 در شهرستان سرخه برگزار شد، اعلام میدارم.
بدون تردید حضور بهموقع، هماهنگی مثالزدنی و تلاش بیوقفه جنابعالی و همکاران مجموعه شما نقش بسزایی در ارتقاء کیفیت این تمرین و نمایش آمادگی بهعنوان محوریت پاسخگویی کارآمد در مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث و بلایا را ایفا نمود. امید است با تداوم همکاریهای ارزشمند در مسیر افزایش تابآوری جامعه و کاهش آسیبهای ناشی از حوادث گامهای مؤثرتری برداشته شود.
حسین درخشان
مدیر عامل جمعیت هلالاحمر استان سمنان