قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زحمات و تلاشهای دکتر عین اللهی وزیر سابق بهداشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ارسال تقدیرنامهای، از زحمات شبانهروزی و تلاشهای بیشائبه دکتر عین اللهی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی کرد.
متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
استاد ارجمند جناب آقای دکتر عین اللهی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام و تحیات؛
ضمن آرزوی توفیق، لازم میدانم از زحمات شبانهروزی و تلاشهای بیشائبهی شما و همکاران محترم در راستای ارتقای سطح سلامت مردم شریف ایران اسلامی قدردانی و تشکر نمایم. حمایتهای همه جانبهی جنابعالی از دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سلامت و توسعهی خدمات بهداشتی و درمانی در این استان داشته است.
بدون شک زحمات ارزشمند و ماندگار حضرت عالی و افتخار همکاری با رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی در دفتر زرین خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه جاوید خواهد ماند. توفیق روز افزون جناب عالی در راه خدمت به مردم شریف و عزیز و صحت و سلامتی حضرت عالی را از درگاه ایزد متعال آرزومندم.
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :