قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر محمد مومنی در مدت زمان تصدی سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با ارسال نامه ای از زحمات دکتر محمد مومنی در مدت زمان تصدی سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار قدردانی کرد.
در متن این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر محمد مومنی
با سلام و احترام؛
خدمت به خلق با نیت جلب رضایت خالق، موهبتی است که گرچه همه انسانها قادرند به آن دست یابند، اما تنها کسانی زودتر به مقصود میرسند که با تقوی و وارستگی و اخلاص و شایستگی و بی هیچ چشم داشت دنیوی در این مسیر گام بردارند و همه فکر و اندیشه شان کسب رضایت معبود باشد.
بدینوسیله از خدمات ارزشمند جناب عالی در طول مدت تصدی مسئولیت " سرپرستی بیمارستان معتمدی گرمسار " تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند سبحان برایتان در تمامی عرصههای زندگی، سلامتی و سربلندی آرزومندم و امیدوارم همواره توفیق خدمتگذاری هرچه بیشتر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبتان گردد.
رئیس دانشگاه