قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر خالقی هاشمیان در زمان تصدی سرپرستی معاونت درمان دانشگاه

قدردانی رئیس دانشگاه از زحمات دکتر خالقی هاشمیان در زمان تصدی سرپرستی معاونت درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه با ارسال نامه‌ای از زحمات دکتر محمد خالقی هاشمیان در زمان تصدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه قدردانی کرد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر محمد خالقی هاشمیان 

با سلام و احترام،

ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی، لازم می‌دانم از تمامی زحمات و مساعی ارزشمندتان در طی مدت تصدی " سرپرستی معاونت درمان دانشگاه" تشکر و قدردانی نمایم. توفیق جنابعالی را در همه شئون زندگی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 45199
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *