قدردانی رئیس دانشگاه از حضور باشکوه پرستاران در ششمین انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه

قدردانی رئیس دانشگاه از حضور باشکوه پرستاران در ششمین انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه

بار دیگر حضور پر شور پرستاران...

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به حضور پر شور پرستاران شاغل درمراکز تحت پوشش دانشگاه در ششمین انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و افزایش 35 درصدی این مشارکت، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی از همراهی، همدلی و مشارکت پرستاران عزیز در این انتخابات قدردانی و برای اعضای جدید نظام پرستاری مناطق تحت پوشش دانشگاه آرزوی موفقیت نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضور با شکوه و به یادماندنی پرستاران در انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بار دیگر وحدت، همبستگی را به نمایش گذاشت که همواره و در هر شرایطی در میدان و صحنه حاضر بودند. این حضور ضمن خلق لحظه‌های جاودانه، برگ زریّن و زیبنده دیگری را در کارنامه‌ی سراسر پرافتخار و با صلابت همچون زمان کرونا به ثبت رسانید.

بی‌شک حضور الهام‌بخش پرستاران متعهد که موجی از نشاط و امید را به همراه آورد نمایانگر اعتقاد راسخ به ارزش‌ها و آرمان‌های بلند حرفه ی پرستاری می باشد.

در پایان با حمد و سپاس به درگاه الهی، لازم می‌دانیم از همراهی و حضور پرستاران که با شور و شکوه مثال‌زدنی در انتخابات شرکت نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر و برای اعضای محترم نظام پرستاری در مناطق تحت پوشش دانشگاه آرزوی موفقیت روزافزون نمایم.

دکتر کامران قدس

 رئیس دانشگاه

 

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 46784
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *