قدردانی خانواده بیمار عفت سجادی فر از پزشکان و کادر درمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

قدردانی خانواده بیمار عفت سجادی فر از پزشکان و کادر درمان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، خانواده بیمار عفت سجادی فر بعد از ترخیص وی با ارسال نامه ای از دکتر علی گوهری متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری، دکتر ملیحه یارمحمدی فوق تخصص بیماری های کلیه بزرگسالان، راحله احمدی سرپرستار بخش VIP و پرسنل زحمتکش این بخش تشکر نمودند.

متن نامه به شرح زیر می باشد:

باسلام و تهیات

با تقدیم شایسته ترین احترامات و ضمن تقدیر و تشکر بی پایان از همکاری صمیمانه شما سروران گرانقدر، جای افتخار و مباهات است که از انسانهایی تقدیر گردد که همت گمارده و خدمت بی منت و دلسوزانه را سرلوحه کار خود قرار داده اند. بدین وسیله از تمام خدمات ارزشمندی که در جهت بهبود مادر عزیزمان مبذول داشته اید نهایت تشکر و قدردانی را داریم بدیهی است اجر این اعمال صالح تنها در دید قدرت لم یزلی بوده و خارج از حیطه سپاسگزاری است.

با تقدیم بهترین ها

  • کد خبر : 52157
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر