قدردانی جانباز 70 درصد از زحمات ارزشمند پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

قدردانی جانباز 70 درصد از زحمات ارزشمند پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار رحمت‌اله ذوالفقار جهان‌آبادی جانباز هفتاد درصد استان سمنان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از زحمات و خدمات ارزشمند دکتر محمد رضا تمدن پزشک فوق تخصص کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) و دکتر مجید فروتن پزشک فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

بسمه‌تعالی

آدم‌های خوب از جنس آسمان هستند، از جنس لحظه‌های ناب

آدم‌های خوب مهر می‌بخشند بی چشم داشت، شادی می‌بخشد بی‌دریغ

آدم‌های خوب به رنگ آسمان هستند، به رنگ آبی عشق

جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

سلام علیکم؛

با احترام این‌جانب رحمت‌اله ذوالفقار جهان‌آبادی جانباز هفتاد درصد استان سمنان مراتب تقدیر و تشکر خود را از پزشکان توانمند این مرز و بوم ابراز می‌نمایم.

جناب آقای دکتر تمدن و جناب آقای دکتر فروتن

هزاران بوسه زدند فرشتگان بر دستان مقدسی که صداقت و مهارت و ابزار خود گرفته‌اند تا رنگ محبتی از آسمان در پهنای زمین جلوه کند و قداست جامعه سفیدتان تبلور ایثار و بندگان خاص خود ارزانی داشته، درد دردمندان را کاستن و التیام آلام بودن، که با سرانگشت عشقتان بر گیتی درس انسانیت نوشتید و به یادگار گذاردید.

با این دلنوشته قدردان زحمات شما پزشکان حاذق، دلسوز و بااخلاق هستم و از خداوند یگانه نقش آفرین آرزوی توفیق روزافزون را برایتان خواستارم.

با سپاس

رحمة اله ذوالفقار جهان‌آبادی

  • کد خبر : 53800
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *