فرآیند ارزشیابی اساتید مشاور توسط دانشجویان، الکترونیکی خواهد شد

فرآیند ارزشیابی اساتید مشاور توسط دانشجویان، الکترونیکی خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در راستای فرآیند ارزشیابی اساتید دانشگاه و به منظور تعیین میزان موفقیت در رسیدن به اهداف آموزشی و همچنین با توجه به پیشنهادات مربوط به سامانه ای شدن ارزشیابی عملکرد اساتید مشاور، نشستی در روز سه شنبه 23 آبان ماه 1402 با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

مدیر مرکز مطالعه و توسعه آموزش دانشگاه بیان نمود: در این جلسه ضمن بررسی زیرساخت های موجود برای اجرای الکترونیکی ارزشیابی اساتید مشاور، درباره چالش ها و راهکارهای این حوزه بحث و تبادل نظر و مقرر شد برای رفع موانع موجود، پیگیری های لازم صورت گرفته و با شرکت پشتیبان سامانه های ارزشیابی دانشگاه، هماهنگی های لازم صورت پذیرد تا به محض فراهم شدن زمینه، این ارزشیابی نیز به صورت سامانه ای اجرا گردد و دانشجویان از طریق سامانه بتوانند فرم های ارزشیابی اساتید مشاور را تکمیل نمایند.

 دکترسید ابوالفضل تهی دست ادامه داد: از سال 1392 برای ارزشیابی آنلاین اساتید اقدام به خرید و راه  اندازی سامانه ارزشیابی نموده و از سال 1400 نیز ارزشیابی سامانه ای اساتید بالینی اجرایی گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: امید است با همکاری اعضای هیات علمی و دانشجویان برای بهبود و اصلاح روش ها و ارتقاء فرآیندهای  آموزشی دانشگاه بیش از پیش موفق باشیم.

  • کد خبر : 47859
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *