صد و سی و یکمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 23 مهر ماه سال جاری، یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بر اهتمام مسئولان فرهنگی دانشگاه نسبت به مسائل فرهنگی و لزوم هم افزایی واحدهای مختلف در این خصوص تاکید نمود.
با عنایت به آغاز سال تحصیلی جدید، موضوع برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید و نیز درخواست های تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم مصوب شد.