شصت و یکمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد

شصت و یکمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه سال جاری، شصت و یکمین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر مهدی کاهویی از دانشیاری به استادی، دکتر زینب فغفوری و دکتر رسول بهارلو از استادیاری به دانشیاری و دکتر مریم مخلصین از مربی به استادیاری و همچنین با تبدیل وضعیت استخدامی دکتر داوود عرب و دکتر علی قنبری از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و دکتر زینب فغفوری و دکتر رسول بهارلو از پیمانی به رسمی آزمایشی موافقت شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.

 

  • کد خبر : 49349
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر