شصت و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 22 اسفند ماه سال جاری، شصت و دومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای هیات ممیزه در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
حاضران در جلسه پرونده های ارتقاء مرتبه مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و با ارتقاء مرتبه علمی دکتر فرحناز قهرمانفرد و دکتر علی فخر موحدی از دانشیاری به استادی، موافقت شد. همچنین رئیس دانشگاه با اهدای لوح سپاس از زحمات اعضای هیات ممیزه دانشگاه قدردانی نمود.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک به این عزیزان برای کسب این موفقیت، برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی موفقیت و سلامتی می نماید.