ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری برگزار شد

ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ششمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سال جاری در روز یکشنبه 19 شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان و سایر اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون بهداشتی دانشگاه ضمن قدردانی از اعضای قرارگاه به جهت حضور به موقع و فعال درجلسات قرارگاه، به بیان اجرایی شدن برخی از مصوبات ماه پیش اشاره و بر پیگیری مصوبات اجرا نشده ماه های پیشین تاکید کرد.

دکتر سید سعید کسائیان پس از بیان این مطلب که در راستای افزایش نرخ باروری کلی دانشگاه، اولین و مهم ترین اقدام، تقدیر از آن دسته از ارائه دهندگان خدمت مراکز بهداشتی درمانی که موفق به افزایش موالید در جمعیت تحت پوشش خود شدند می باشد، همت مسئولان دانشگاه را در پیگیری این مهم بسیار ضروری شمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از تمامی فعالان حوزه جمعیت، بیان نمود: در راستای افزایش جمعیت باید در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عمل نمود و در این خصوص تمامی مسئولان دانشگاه تا حد امکان در جهت برطرف نمودن موانع و مسائل کارکنان و دانشجویان تلاش کنند تا بتوانیم به خوبی این بحران جمعیت را پشت سر بگذاریم.

دکتر کامران قدس با توجه به اینکه دبیرخانه قرارگاه اساسا مسئولیت پیگیری اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را دارد و مرجع رسیدگی به شکایات نبوده و نمی تواند خارج از قانون امر و نهی نماید، احترام به قانون از سوی مجریان و ذینفعان را لازم و ضروری شمرد.

وی در پایان از تلاش های اعضاء برای پیشبرد اهداف قرار گاه و در مسیر رسیدن به هدف والای جوانی جمعیت تشکر و قدردانی نمود.

 

 

  • کد خبر : 46277
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *