ششمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ششمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور دکتر قدس رییس دانشگاه، دکتر کسائیان معاون بهداشتی، دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، جمعی از کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سایر اعضای این کارگروه در روز چهارشنبه 19 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی نکاتی از آخرین جلسه برگزار شده در معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص اجرای برنامه پزشکی خانواده شهری و گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برنامه از ابتدا تا کنون را بیان نمود و سپس روسای شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های گرمسار و دامغان گزارشی از روند انجام سرشماری در حوزه مربوطه ارائه کردند.
در ادامه دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه نیر بیان نمود: کار سرشماری و شناسایی جمعیت در شهرستان های منتخب در هر دو دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود به پایان رسیده و آمادگی کامل برای شروع برنامه پزشکی خانواده وجود دارد.
در پایان جلسه دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز تاکید کرد: فعلا برنامه ها به همین روال ادامه یابد تا بعد از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی استان در استانداری برای قدم های بعدی اجرای برنامه تصمیم گیری شود.