شرایط باید بگونه ای باشد که دانشگاه بدور از حاشیه های سیاسی ، به خدمت رسانی تخصصی و کارشناسی شده خود بپردازد.

شرایط باید بگونه ای باشد که دانشگاه بدور از حاشیه های سیاسی ، به خدمت رسانی تخصصی و کارشناسی شده خود بپردازد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با فرج الله شوشتری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان دیدار نمود.

در این دیدار سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان سمنان ضمن خیرمقدم و قدردانی از زحمات و تلاش های مدافعان سلامت در امر حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم، بیان نمود: حوزه های خدمت رسان به ویژه عرصه سلامت به دور از سیاست، جناح ها و نگاه های سیاسی است. اعمال نظرات، پیشنهادات و عقاید در امر مهم حوزه سلامت باید با دید کارشناسی و تخصصی باشد و نباید بدون کارشناسی درست و اصولی نسبت به حوزه سلامت که تاثیر بسیار مهمی در حیات جامعه دارد، نظر داد.

فرج الله شوشتری با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از ارکان اصلی و مهم خدمت رسانی به مردم در استان است، گفت: درراستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم شریف استان سمنان در عرصه سلامت، همواره همراه و همگام با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستیم و در تحقق امر مهم حفظ سلامتی جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم نمود و باید شرایطی را فراهم نمود که بدور از مسائل سیاسی ، این دستگاه خدمت رسان بصورت تخصصی و کارشناسی به مردم خدمت ارائه نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان مردم در مناطق تحت پوشش دانشگاه، از حمایت و همدلی مسئولان استانی با این حوزه قدردانی و بر استمرار این امر مهم تاکید نمود.

لازم به ذکر است: در این نشست کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشت.

 

 

 

  • کد خبر : 51814
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر