سپیدپوشان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در صف اهداء خون، اهدای زندگی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه ١٠ تیر ١۴٠٣ قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق جمعی از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان و کارشناسان ستادی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در پویش اهدای خون فرشتگان نجات، مشارکت کردند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این خصوص گفت : حضور پرشور و باانگیزه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در پایگاه های انتقال خون و اهدای خون برای نجات بیماران نیازمند، نشان از روحیه از خودگذشتگی و ایثار این فداکاران دارد.
شایان ذکر است: این برنامه به مناسبت ٩ مرداد روز ملی اهدای خون و سالروز تاسیس سازمان انتقال خون برگزار شد.