سومین جلسه هماهنگی کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه هفدهم مرداد ماه سال جاری سومین جلسه هماهنگی ستادی پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان دانشگاه، دبیران علمی و اجرایی کنگره، رییس پردیس آموزشی پژوهشی و جمعی از مدیران ستادی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزاری پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سال 1402 به میزبانی این دانشگاه را گامی موثر و بزرگ درراستای ارتقای سطح علمی و معرفی دانشگاه در سطح بین المللی دانست.
در این نشست دبیران علمی و اجرایی به ارائه گزارشی از وضعیت کنگره پرداختند و سپس در خصوص موارد مهم کنگره از جمله اسکان شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد کمیته اسکان در اسرع وقت تشکیل شود.